KMPlayer 2.9.4.1435 - Final
نوشته شده توسط : عبدالله گوهری

KMPlayer 2.9.4.1435 - Final

نسخه final نرم افزار قدرتمند Km Playerعرضه شد از قابلیتهای این ورژن می توان به پوسته های زیبا و قابلیت پشتیبانی از تقریبا 99درصد فایلها از جمله FLV و ساپورت 25 زبان زنده دنیا.دانلود از اینجا با حجم 14.1 مگابایت.





:: بازدید از این مطلب : 2757
|
امتیاز مطلب : 592
|
تعداد امتیازدهندگان : 181
|
مجموع امتیاز : 181
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهران در تاریخ : 1392/8/5/7 - - گفته است :
سلام من مدیر وبلاگ جدید دانلود هستم.برای بیشتر شدن بازدید از وبلاگمان شما موافق به تبادل لینک با بنر هستی اگه خواستی بنرم را در وبلاگت بگذار من هم بنر تو را در وبلاگم می گذارم لطفا به وبلاگ من بیایید و در قسمت ارسال نظر یا پیام جواب را بفرستید

/weblog/file/img/m.jpg
احمدرضا نصیری در تاریخ : 1392/3/28/2 - - گفته است :
با سلام از شما دعوت میشود که در وبلاگ شهر دانلود وبلاگ نویسی کنید اگر میپذیرید نام کاربری ورمز ورود خود را برای من ایمیل یا در وبلاگ در قسمت نظرات ثبت کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: